התנדבות פנסיונרים עושים את זה קצת אחרת

התנדבות עם פנסיונרים

יצא לכם לשאול את עצמכם כיצד אתם יכולים לתרום לאנשים שמסביבכם? זה נכון שקיימות לא מעט דרכים שונות לתרום לאנשים שזקוקים לעזרה. עם זאת ישנה אפשרות אחת שיכולה להיות אידיאלית עבורכם. אנו מדברים על התנדבות עם פנסיונרים, זוהי בוודאי אפשרות שיצא לכם לשמוע המון עליה. להתנדבות מהסוג הזה יש יתרונות רבים שאתם מוכרחים להכיר אותם. חלק מהיתרונות יהיו קשורים ליתרונות של התנדבות באופן כללי, וחלק ספציפית בהתנדבות הזאת. אם אתם כבר מחליטים להתנדב מוטב כי תבחרו את האפשרות הטובה לכם. אחרי שתכירו את האופציה הזאת, ישנו סיכוי שהיא תראה לכם כמו האופציה המושלמת.

לחיות בכבוד
בואו לייצר איתנו שינוי חברתי

פנסיונרים – מה זה אומר בכלל?

יכולות להיות כל מיני תהיות שונות כאשר מדברים על פנסיונרים. מי הם בכלל אותם אנשים שנקראים פנסיונרים? המילה פנסיונר לקוחה מהמילה פנסיה שאותה בוודאי יצא לכם לשמוע. פנסיונרים הם גברים ונשים בני הגיל השלישי שהגיעו לגיל הפנסיה. גיל הפנסיה משתנה מסיבות שונות, אך לרוב מדובר על אנשים מבוגרים. כאלה שמחפשים את המסלול הנכון להם על מנת למצות את החיים שאחרי העבודה. לרוב האנשים האלה היו רגילים לעבוד מסביב לשעון, כיום הם כבר נמצאים במקום אחר בחייהם. התנדבות עם פנסיונרים היא ללא ספק אפשרות שמביאה איתה יתרונות רבים מבחינתכם. מוטב כי תכירו את היתרונות שלא ישאירו לכם ספקות לגבי ההמשך.

לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.

למה צריך להתנדב עם פנסיונרים?

פנסיונרים הם אנשים מבוגרים כאלה שצריכים סיוע בכל מיני דברים שונים בחייהם. הם יכולים להיות בחלק מהמקרים אנשים שנמצאים לבד, כאלה שאין להם משפחה לצידם. כל מקרה נשקל לגופו, אך יש הרבה מאוד פנסיונרים שצריכים עזרה וסיוע. זוהי הדרך שלכם להראות להם כי אתם חושבים עליהם ורוצים לעזור. כמובן שתוכלו לבחור את המקרה הרלוונטי לכם בהתאם לסיפור הרקע שנמצא מאחורי הקלעים. עם זאת במדינת ישראל ניתן למצוא לא מעט פנסיונרים שצריכים לעזרה, לעיתים אפילו סתם לאוזן קשבת. זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם מדמיינים לעצמכם, והתמורה היא גדולה. התנדבות עם פנסיונרים נותנת לכם בתמורה יותר ממה שאתם נותנים כלפיהם.

היתרונות של התנדבות פנסיונרים

תעשו טוב כלפי האחר: כל עוד אתם יכולים לעזור לאחרים, אין סיבה שלא תעשו זאת. הרי בסוף הערבות ההדדית היא אחד מהדברים החשובים ביותר עליהם כולנו גדלים. פנסיונרים יהיו לרוב אנשים מבוגרים שזקוקים לסיוע, הם יכולים להיות קצת יותר חלשים. אתם צריכים להיות שם על מנת לעזור להם במה שהם צריכים, ניתן לעזוק ולחזק אותם באמצעות טיפול NLP ושיטות נוספות.

תהיו מודל לחיקוי לאחרים: עם הזמן ניתן לראות עוד אנשים שבוחרים באפשרות של התנדבות עם פנסיונרים. הסיבה לכך היא שיש לא מעט כאלה שהפכו את העניין הזה לחשוב מאוד עבורם. אותם אנשים הפכו להיות מודל לחיקוי עבור אנשים אחרים שרוצים לעשות מה שהם עושים. גם אתם יכולים להיות מודל לחיקוי עבור אנשים אחרים.

מי שעושה טוב מקבל בחזרה: אומנם אף אחד לא מתנדב על מנת לקבל בחזרה. עם זאת תוכלו למצוא לא מעט מלגות ולא מעט הטבות שנוגעות להתנדבות עם מבוגרים. בין היתר תוכלו למצוא את עצמכם מתנדבים עם פנסיונרים ומקבלים תשלום או כל מיני פלוסים אחרים. בסוף מדובר כאן על אינטרס משותף של שני הצדדים.

גם אתם תהיו פנסיונרים יום אחד: תזכרו כי בעוד כמה שנים, אפילו אם זה עוד כמה עשרות שנים, גם אתם תהיו פנסיונרים. יכול להיות כי ההורים שלכם או קרובי משפחה אחרים שלכם מתקרבים לגיל הפנסיה. אתם תרצו לדעת כי אם הם יצטרכו עזרה יהיה מי שיעזור להם בדיוק כפי שאתם עושים.

לחיות בכבוד
בואו לייצר איתנו שינוי חברתי

להתנדב ועל הדרך להצליח ללמוד

הפנסיונרים הם אנשים מבוגרים שכבר ראו לא מעט דברים בחייהם. התנדבות עם פנסיונרים היא הזדמנות מעולה מבחינתכם להעשיר את הידע הקיים שלכם. לא פעם כאשר תתנדבו עם פנסיונרים תמצאו את עצמכם מקבלים בחזרה המון בתמורה. הם יעשירו את העולם שלכם עם הידע שאותו הם צברו לאורך השנים. הרי אין תחליף לחוכמת החיים, לא משנה עד כמה אתם משכילים ומלומדים. יש כאלה שממשיכים להתנדב גם מעבר למה שהם חשבו לעצמם רק בגלל העניין הזה. שיש לצידך מישהו שמעשיר את עולמך, זה שווה יותר מכל דבר ומכל עניין אחר. גם אם מדובר על התנדבות קצרה יחסית, תוכלו להרוויח ממנה בחזרה המון.

לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.

בואו להתנדב עם פנסיונרים 

הגעתם למסקנה כי הכי נכון לכם להתנדב עם פנסיונרים? התנדבות עם פנסיונרים היא הדרך שלכם לתת להם בחזרה על כל מה שהם עשו. אפילו אם הם לא עשו את הדברים במיוחד בשבילכם, זוהי הדרך שלכם להוקיר להם תודה. באתר פורטל העמותות של ישראל תוכלו למצוא את מקום ההתנדבות המושלם לכם. מגוון רחב של אפשרויות להתנדב עם פנסיונרים בכל מיני מקומות שונים. כמובן שתהיה לכם אפשרות למצוא עוד מקומות התנדבות מעולים עבורכם. כי מי שמתחיל להתנדב ממשיך לעשות את זה באופן קבוע ללא הפסקה. כי ברגע שעושים טוב לאחרים, לא משנה עבור מי עושים את זה, מקבלים בחזרה. אז למה אתם מחכים? זה הזמן שלכם להתחיל להתנדב. אל תפספסו את האפשרות הזאת שיכולה להיות האפשרות הכי טובה לכם. לא מן הנמנע כי תשאלו את עצמכם מדוע לא עשיתם זאת לפני.

לחיות בכבוד
בואו לייצר איתנו שינוי חברתי
אל תשמרו בבטן... שתפו עם העולם:
ניוווט מהיר בכתבה
עידן יעקב
עידן יעקב

עידן יעקב, בן 31, יזם דיגיטלי חברתי
והחזון שלי הוא לשנות את מציאות האוכלוסיה המוחלשות במדינת ישראלית ולייצר שינוי חברתי דרך עולמות הדיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.