סיוע לחיילים בודדים – לתרום בצורה קצת אחרת

סיוע לחיילים בודדים

שאלתם את עצמכם מה תוכלו לעשות כדי לעזור לצבא? לא חייב רק להגיע למילואים כדי לתרום לצבא באופן כזה או אחר. בתוך הצבא ניתן למצוא המון חיילים שזקוקים לסיוע, בניהם גם חיילים בודדים. חייל בודד הוא בעצם חייל שאין לו קשר עם בני המשפחה שלו מסיבה כזאת או אחרת. בזמן שכל החיילים האחרים נוסעים בחזרה לבית, החיילים הבודדים נשארים בצבא. יש כאלה שמחליטים להישאר בבסיס, אחרים הולכים לבית החייל או לכל מקום אחר. לפיכך אותם חיילים ירצו לדעת כי יש מי שרואה אותם מלבד לתרומה שלהם בתוך הצבא. תרומה לחיילים בודדים יכולה להיות דרך מעולה מבחינתכם לעזור לצבא, ועל הדרך לעשות מעשה טוב. מעשה שאולי לא הייתם עושים אותו אילולא הייתם נכנסים אל תוך עובי הקורה בהקשר הזה. אז מה אתם צריכים לדעת בהקשר של תרומות לחיילים בודדים? הכנו לכם את כל המידע שחובה שתכירו.

תרומה לחיילים בודדים

האפשרות הראשונה שעומדת לרשותכם תהיה לתרום לחיילים שמוגדרים כבודדים. תרומה לחיילים בודדים יכולה להיות תרומה כספית או תרומה של מוצרים שונים. כל אחד יכול לבחור את הדרך שבה הוא מעדיף לתרום על מנת לעזור לאותם חיילים בודדים. יש כאלה שלא יכולים לתרום כסף, הם כן יכולים לתת כל מיני פריטים שונים. אלה לא חייבים להיות פריטים חדשים, תוכלו גם לתרום פריטים משומשים. הרי הפריטים שאתם לא משתמשים בהם, יכולים להיות בשימוש על ידי אותם חיילים שלא מסייעים להם. תרומה מהסוג הזה יכולה להיות תרומה שתיתן לאותם חיילים רוח גבית. הם ידעו כי כאשר הם יוצאים מהצבא יהיה להם את הבית עם הפריטים השונים שאותם הם קיבלו בתמורה. כמובן שתוכלו לשמוע מהם מה הם צריכים יותר ומה הם צריכים פחות.

אימוץ חיילים בודדים

רוצים לעשות מעשה טוב עוד יותר? תוכלו לאמץ חיילים בודדים שיבואו להתארח אצלכם בבית. האימוץ יכול להיעשות בדיוק בתנאים בנוחים לכם, כך ששני הצדדים ירגישו בנוח. האימוץ יכול להיות אימוץ מלא, כך שאותו חייל בודד יהיה בן משפחה. האימוץ גם יכול להיות אימוץ חלקי, בכל מיני סיטואציות ומצבים שונים. יש כאלה שמציעים אירוח חיילים בודדים בכל מיני מועדים מיוחדים, כמו חגים לצורך הדוגמה. אחרים מציעים אימוץ חיילים בודדים עד כדי לינה אצלם בבית. כל האפשרויות הן על הפרק כאשר מדברים על תרומה לחיילים בודדים. המטרה היא שאף חייל שמשרת את המדינה לא ירגיש כי הוא לבד, לא משנה באיזה הקשר. אימוץ חיילים בודדים לחג זוהי גם בדרך מעולה לאמץ באופן נקודתי.

חייל בודד זכויות – מה הם?

אם אתם מכירים חיילים בודדים ככל הנראה תרצו לעדכן אותם בנוגע לזכויות שלהם. חייל בודד זכויות הן אוטומטיות, לכל מי שהצבא הגדיר אותו בתור חייל בודד. כמו שהבנתם חיילים בודדים יכולים להיות כאלה מכל מיני סיבות שונות, זה לא משנה את הזכויות. אז מה חייל שמוגדר בתור חייל בודד יכול לקבל מהצבא? החיילים הבודדים מקבל מענק חודשי קבוע בנוסף למשכורת הצבאית שאותה הם מקבלים. המענק החודשי הינו על סך 540 שקלים, אך הוא יכול להשתנות בהתאם לשינויים במשכורת הצבאית. בהקשר של הסתכלות על חיילים בודדים לחג, הם מקבלים שי שוברים שבאמצעותו יוכלו לקנות מוצרים שונים. החיילים הבודדים יוכלו לבקש גם חופשות מיוחדות לביקור המשפחה. הם יהיו זכאים גם לתנאים מועדפים בכל מה שנוגע לעבודה בזמן השירות הצבאי.

אל תשמרו בבטן... שתפו עם העולם:
ניוווט מהיר בכתבה
עידן יעקב
עידן יעקב

עידן יעקב, בן 31, יזם דיגיטלי חברתי
והחזון שלי הוא לשנות את מציאות האוכלוסיה המוחלשות במדינת ישראלית ולייצר שינוי חברתי דרך עולמות הדיגיטל.

תגובה אחת

  1. הי
    ממש נשמח לארח לסוכות חיילים שרוצים או צריכים מקום, יישוב ליד עפולה, נגיש ונוכל גם לאסוף אותם מעפולה.
    בית חם באמת שרוצה מכל הלב לארח, ואוכל טעים😉 מקום ל3 וכמובן גמישים ליותר.
    ובאמת באמת יותר מנשמח שיבואו❤️
    * בית דתי ויישוב דתי למי שרוצה לדעת, אבל כולם כולם מוזמנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.