תרומה לניצולי שואה עזרה ללא תחליף

תרומה לניצולי שואה

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לעשות משהו בשביל מישהו אחר? אם תסתכלו על המציאות תגלו כי אתם עושים לא מעט על מנת לקדם את עצמכם. הרצון להתקדם הוא רצון מעולה, כזה שיאפשר לכם להגשים המון חלומות. עם זאת יהיה עליכם להבין כי יש כאלה שמתמודדים עם מציאות קצת אחרת. כאלה שקשה לכם מאוד לגמור את החודש, אנשים שחיים ברעב בלתי נתפס. ניצולי השואה שהתמודדו עם קשיים רבים לא מקבלים את הסיוע הנדרש מהמדינה. מדובר על אנשים מבוגרים מאוד, כאלה שלא יכולים לצאת לעבוד. המשמעות היא שאותם אנשים חייב בעוני מחפיר, כזה שאפילו לא תוכלו לעלות אותו בדעתכם. תרומה לניצולי שואה היא ככל הנראה אחד מהדברים היותר טובים שתוכלו לעשות. מדובר על עזרה לאנשים שבאמת צריכים את הסיוע שלהם – אפילו אם מדובר על סיוע קטן.

לחיות בכבוד
בואו לייצר איתנו שינוי חברתי

המשמעות של תרומה לניצולי שואה

המשמעות של תרומה עבור ניצולי שואה היא גדולה ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. הרי מדובר על צעד קטן שיכול לשנות את חייהם של ניצולי שואה רבים שמתקשים לשרוד. מעבר לכך שאין להם כסף, ניצולי שואה רבים מתמודדים עם בדידות קשה במיוחד. לכן מי שלא יכול לעזור לניצולי שואה מבחינה כספית, יכול לארח להם חברה. כל תרומה בכל דרך שהיא תוכל לאפשר להם לחיות את חייהם בצורה מיטבית. נזכור כי לא נשארו בנינו עוד ניצולי שואה רבים, מדובר על דור שהולך ונעלם לנו מול העיניים. זוהי אולי ההזדמנות האחרונה שעוד נותרה לכם לתרום לאותם ניצולי שואה. תרומה לניצולי שואה תאפשר לכם לדעת כי אתם את שלכם עשיתם. כמובן מי שיכול להמשיך ולתרום באופן קבוע ירוויח סיפוק אדיר מהבחירה הספציפית הזאת.

תרגיעו את ניצולי השואה שנותרו בנינו

החיים של ניצולי השואה היו גם ככה מלאים בתהפוכות, הם שרדו את הזוועות הגדולות בעולם. קשה לדמיין כיצד אותם אנשים שרדו את מחנות ההשמדה ואת הגטאות השונים. ברור לנו שאלה אנשים חזקים, כאלה שלא מתלוננים כל כך בקלות. הרי הם כבר התמודדו עם תנאי מחייה ירודים ועם רעב שכרסם את הגוף. נפלה לידכם האפשרות לעזור לאותם ניצולי שואה על ידי תרומה בהתאם ליכולת שלכם. תרומה לניצולי שואה בהוראת קבע או בכל דרך אחרת תרגיע אותם. הם ידעו שהם יכולים לסיים את החודש עם הראש מעל המים. ברגע שהם יפתחו את המקרר הם יראו שיש להם אוכל. ההחלטה הזאת יכולה לשמור על בריאותם ולאפשר להם להמשיך לחיות בנינו.

בזכותכם יהיה לניצולי השואה אוכל במקרר

אם תפתחו את המקררים של ניצולי השואה ככל הנראה תבינו מה זה עוני אמיתי. לרוב המקררים יהיו ריקים, אם יהיה בהם משהו זה רק דברים בסיסיים בשביל לחיות. זה מה שקורה כאשר אותם ניצולי שואה נדרשים לחיות עם קצבה זעומה שלא משאירה להם כסף בצד. אל תשכחו כי בנוסף לאוכל אותם אנשים צריכים לקנות תרופות ודברים בסיסיים אחרים. תרומה לניצולי שואה היא חשובה כדי שיהיה להם מה לאכול בצורה קצת יותר חופשית. הרי הם כבר התמודדו עם רעב עצום בעבר, אין סיבה שזה יקרה כאן אצלנו במדינה. התרומה הקטנה שלכם תאפשר לכם לדעת כי לעוד ניצול שואה אחד יש אוכל במקרר. גם אם לדעתכם התרומה היא זניחה, עבור אותו אדם מדובר על עניין עצום.

לחיות בכבוד
בואו לייצר איתנו שינוי חברתי

יצירת ביטחון ותחושת וודאות אצל ניצולי השואה

כאשר אתם תורמים בהוראת קבע אתם דואגים לכך שלניצול שואה אחד תהיה תחושת וודאות. תרומה לניצולי שואה בהוראת קבע תאפשר לכם לדעת כי אתם פועלים בצורה נכונה. הרי אתם גם תרצו לדעת שבעתיד יהיה מי שיעמוד לצידכם במידת הצורך. תרומה בהוראת קבע היא תרומה קבועה, כזאת שמתרחשת בכל חודש מחדש. במקום שאתם תצטרכו להיזכר להעביר את הכסף, אתם נותנים לבנק הוראה שיעשה זאת בקביעות. מה שאומר שאתם תתרמו כל חודש סכום קבוע שאותו אתם קובעים לעצמכם. התרומה הזאת היא תרומה חיונית מאוד שתאפשר לניצולי שואה רבים לחיות בלי דאגות. תזכרו כי הם לא הולכים לחיות עוד עשרות שנים, לצערנו מדובר על השנים האחרונות. לכן לפחות שאת השנים האחרונות אותם אנשים יחיו בצורה מכבדת ומעוררת כבוד. הרי מה שהם עשו בעבר אלו הם דברים שנוכל לשמוע אותם רק בסיפורים.

לתרום לניצולי שואה ולעוד משפחות נזקקות

מחפשים דרך שתאפשר לכם לבצע תרומה לניצולי שואה מבלי לשבור את הראש? פורטל העמותות של ישראל הוא המקום שבו תוכלו לעזור לאחרים. הפורטל הוקם על מנת לאגד בתוכו את כל הגופים ואת כל הגורמים שאוספים תרומות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להחליט למי אתם רוצים לתרום. תוך זמן קצר תוכלו לתרום לאנשים שבאמת זקוקים לתרומה שלכם. בין אם מדובר על תרומה לניצולי שואה בהוראת קבע או לכל מי שאתם חושבים שצריך. הפורטל מאפשר לכם לבצע את התרומה במגוון רחב של דרכים בהתאמה אישית אליכם. כך תוכלו לדעת כי אתם תורמים בהתאם ליכולות שלכם באמצעי שיהיה לכם הכי נוח. הרי יש כאלה שיעדיפו לתרום בדרך אחת, אחרים יעדיפו לתרום בדרך אחרת. אנו נעמיד לרשותכם את הכלים לתרום בדרך שתהיה לכם הכי נוחה והכי טובה.

לחיות בכבוד
בואו לייצר איתנו שינוי חברתי
אל תשמרו בבטן... שתפו עם העולם:
ניוווט מהיר בכתבה
עידן יעקב
עידן יעקב

עידן יעקב, בן 31, יזם דיגיטלי חברתי
והחזון שלי הוא לשנות את מציאות האוכלוסיה המוחלשות במדינת ישראלית ולייצר שינוי חברתי דרך עולמות הדיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.