בשבועות: משמחים את ניצולי השואה והקשישים לא רק במנה בריאה וטעימה – גם בקרנבל מיוחד!

תמונות מימי ההתנדבות ואריזת ארוחות לקשישים
3

שבועות הוא חג יהודי מיוחד שמסמל את קריאת מתן התורה ושבירת הטבע. בתקופה זו, אנחנו לא רק מתרגשים בשביל הילדים והצעירים, אלא גם מאפשרים לניצולי השואה והקשישים להנות מהחג בצורה מיוחדת ומרגשת.

 

בחג השבועות השנה, אנחנו מביאים לחייהם של ניצולי השואה והקשישים עוד פרטי הטובה בהם ומעניקים להם שעות של עונג ושימוח. הקרנבל שמתקיים במיוחד לקראת השבועות מביא את רוח החג והשמחה גם ללבם של הקשישים, בלבד שהוא מתוכנן בזהירות ובתשומת לב לצרכיהם המיוחדים.

 

אנחנו מציעים להם לא רק מנות בריאות וטעימות בחג השבועות, אלא גם הופעות אמנותיות מרהיבות, מופעים, ריקודים ועשייה ידידותית. האווירה החגיגית והאהבה המתחזקת בסביבה מאפשרים להם לחוות יום מיוחד שמעניק להם את ההשראה להמשיך הלאה וליהנות מכל רגע.

 

בחג השבועות, אנחנו לא רק מציינים את האירוע ההיסטורי, אלא גם מתגייסים לתמוך ולתרום לפרויקטים של עמותת “לחיות בכבוד”. דרך מחזיקה בתמיכה באמצעות מנות, שאלות והופעות חגיגיות, אנחנו מראים את ההערכה והחשיבות שלנו לקשישים ולניצולי השואה, ומתעוררים לתת להם יום שבו הם ירגישו שהם לא לבד ושאנחנו עומדים לצידם. 

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למאמץ החשוב הזה ולתרום לתמיכה בפרויקטים של עמותת “לחיות בכבוד” כדי להבטיח שהשבועות יהיה זמן של שמחה והתענגות לכולם.

לתרומה לחצו כאן עכשיו >> 

 

תמונות מימי ההתנדבות ואריזת ארוחות לקשישים
שיתוף :

מעשים טובים נוספים

דרושים עמותות

לחיות בכבוד

לחיות בכבוד בפעולה! מגיעים לכל ניצול שואה עד פתח הבית ומעניקים לו ארוחה חמה עם עידוד וחיזוק. איזה יום היה לנו היום! יום חלוקה סופר מרגש לקראת בחגים של מארזי ארוחות שהגיעו ל2000 ניצולי שואה וקשישים. תודה רבה לכל 50 המתנדבים הפשוט מדהימים שסייעו באריזה וחלוקת כל הארוחות

מייקי והכלבים

היחידה האזרחית המובילה בארץ לאיתור נעדרים, באמצעות מתנדבים המפעילים כלבי עבודה מיוחדים, רחפנים, רכבי שטח, צוללנים, סירות ועוד. יכ”ל משתתפת בחיפושים עקב פניות משטרת ישראל, הכבאות וצה”ל, וכן לבקשת משפחות נעדרים, הפונים אליה ישירות.

תינוקות של החיים

תינוקות של החיים, הוקם על ידי קרן עולל, מעניק סיוע מיידי לאמהות ומשפחות במצב סוציואקונומי נמוך שנקלעו למצוקה כלכלית בשנה הראשונה ללידה. העמותה דואגת לחבילות עשירות המכילות כמעט כל מה שתינוק רך צריך: חיתולים, מוצצים, משחות, ועוד, במטרה להעניק התחלה בריאה ותקינה לתינוק.

עוצמה לחייל

הקרן מקבלת את הפניות ומסווגת לפי פעילות, בין אם תמיכה, סיוע רגשי, ערכת תפילין או הזמנה לערב גיבוש צבאי. הצוות שלנו מגיע לבסיס לפגישה אישית וחלוקת תפילין, שוברים ומתנות, כל חייל מתחייב להניח מדי יום את התפילין יחד עם הקדשה לעילוי נשמת חייל שנפל בקרב או לזכות תורמים.

he_ILHebrew
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.