סלבס בשטח כדי לתמוך בתינוקות הרעבים! | תינוקות של החיים

אנה זק מתנדבת בעמותת ״לחיות בכבוד״ ואורזת ארוחות חגיגיות לקשישים

החיבור בין הילדים והסלבס הוא כמעט קסום. בזמן שבו הסלבס רואים להם את המשימה לסייע ולהוות גב, ובמהלך הפרויקט החדש “תינוקות של החיים”, הסלבס המוכרים כמו סמדר שיר, אנה ארונוב, אודליה סוויסה וג’קי אזולאיא נכנסות לתמיכה חברתית במלא עוז.

 

הפרויקט הזה, שהוקם על מנת לסייע לתינוקות הרעבים ולמשפחותיהם, מצביע את האור על הצד האנושי שבסלבס הפופולריים. במטרה להעניק לתינוקות הצעירים את ההתחלה הטובה ביותר בחיים, הסלבס מתגייסות ומתגייסים על מנת להביא לתקופה הזו תשומת לב, תמיכה ומשאבים.

 

בעזרת הרשת החברתית, הסלבס מצליחים להגיע לקהל רחב ולהפיץ את המסר. הם מפרסמים את הפרויקט וגורמים לאנשים וגופים חדשים להצטרף למאמץ המשותף כל הזמן, בכדי לסייע לאלו שבהם הצורך הגדול ביותר.

 

בימים אלו, הסלבס נמנים עם מעשרות ומאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. בפרויקט “תינוקות של החיים”, מספרים אלו עשויים להפוך לשגרירות חשובה שתסייע להפיץ את המודעות ולגייס תמיכה שהלוואי ויום אחד – לא נצטרך מעברה ואנחנו נגיע לכל התינוקות הנזקקים.

 

בשיתוף פעולה כזה, הסלבס מעניקים לפרויקט זרם נוסף של מערכות ומודעות. השיתוף הזה הוא לא רק תרומה חשובה, אלא גם דוגמה משמעותית להשקפת העולם החברתית והרגשית של הסלבס שמצליחים להתנדב ולהתערער לעניינים כה חשובים.

 

אנו מזמינים אתכם לתמוך ולתרום לפרויקטים של עמותת “תינוקות של החיים” ולהיות חלק מהמאמץ החברתי המעניק משמעות ותמיכה לאמהות מודרניות שמנסות לשמור על האיזון, השמחה והצלחה בחייהן.

לתרומה לחצו כאן עכשיו >>

אנה זק מתנדבת בעמותת ״לחיות בכבוד״ ואורזת ארוחות חגיגיות לקשישים
שיתוף :

מעשים טובים נוספים

דרושים עמותות

לחיות בכבוד

לחיות בכבוד בפעולה! מגיעים לכל ניצול שואה עד פתח הבית ומעניקים לו ארוחה חמה עם עידוד וחיזוק. איזה יום היה לנו היום! יום חלוקה סופר מרגש לקראת בחגים של מארזי ארוחות שהגיעו ל2000 ניצולי שואה וקשישים. תודה רבה לכל 50 המתנדבים הפשוט מדהימים שסייעו באריזה וחלוקת כל הארוחות

מייקי והכלבים

היחידה האזרחית המובילה בארץ לאיתור נעדרים, באמצעות מתנדבים המפעילים כלבי עבודה מיוחדים, רחפנים, רכבי שטח, צוללנים, סירות ועוד. יכ”ל משתתפת בחיפושים עקב פניות משטרת ישראל, הכבאות וצה”ל, וכן לבקשת משפחות נעדרים, הפונים אליה ישירות.

תינוקות של החיים

תינוקות של החיים, הוקם על ידי קרן עולל, מעניק סיוע מיידי לאמהות ומשפחות במצב סוציואקונומי נמוך שנקלעו למצוקה כלכלית בשנה הראשונה ללידה. העמותה דואגת לחבילות עשירות המכילות כמעט כל מה שתינוק רך צריך: חיתולים, מוצצים, משחות, ועוד, במטרה להעניק התחלה בריאה ותקינה לתינוק.

עוצמה לחייל

הקרן מקבלת את הפניות ומסווגת לפי פעילות, בין אם תמיכה, סיוע רגשי, ערכת תפילין או הזמנה לערב גיבוש צבאי. הצוות שלנו מגיע לבסיס לפגישה אישית וחלוקת תפילין, שוברים ומתנות, כל חייל מתחייב להניח מדי יום את התפילין יחד עם הקדשה לעילוי נשמת חייל שנפל בקרב או לזכות תורמים.

he_ILHebrew
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.