עבודה עם חיות יתרונות שכדאי להכיר

התנדבות ועבודה עם בעלי חיים

ישנן קבוצות רבות שמחפשות מתנדבים לעבודה עם חיות שיסייעו לאנשי הצוות שלהן, התנדבות יכולה להיות מאוד מתגמלת ברמות רבות. אנשים המתעניינים במיוחד בקריירות של בעלי חיים יכולים להפיק תועלת רבה מהתנדבות מזמנם למקלטים, הצלה, גני חיות וארגונים רבים אחרים הקשורים לבעלי חיים. הנה שמונה מהסיבות הטובות ביותר להיות מתנדב:

קבל תובנה על תחום עניין

ההתנדבות ועבודה עם חיות מאפשרת לך ללמוד על מסלול קריירה ללא תוספת הלחץ שתרגיש כעובד חדש. ייתכן גם שיהיו לך יותר הזדמנויות ללמוד על היבטים מגוונים יותר של הקריירה תוך כדי התנדבות, במקום להידחק ל”עבודת גנאי” טיפוסית של עובדים חדשים, כפי שקורה לעתים קרובות כל כך בעבודות חדשות.

לפתח מיומנויות מעשיות בעלות ערך

פעילויות התנדבותיות עוזרות לך לצבור ניסיון מעשי וללמוד מיומנויות חדשות. משרת התנדבות היא דרך מצוינת לפתח מערך מיומנויות שאתה צריך לשינוי קריירה פוטנציאלי או קידום. לדוגמה, אם תרצה לעבוד בגיוס כספים, תוכל לשקול לסייע בפעילויות כאלה עבור ארגון צדקה לבעלי חיים או תוכנית לפיתוח גן חיות. אם אתה צריך ללמוד מיומנויות וטרינריות בסיסיות ועזרה ראשונה, אתה יכול לשקול להתנדב במרפאת וטרינר או קבוצת הצלה לחיות בר.

מקם את עצמך כדי להשיג עבודה בתשלום בעתיד

הכנסת רגל בדלת עם משרת התנדבות יכולה לפתוח את הדלת להזדמנויות עבודה רבות. תפתח לך מוניטין טוב על ידי התנדבות ואולי אפילו יציעו לך משרות שטרם פורסמו לציבור. לחלק מקבוצות הצלה וארגוני צדקה יש משרות בשכר שנפתחות מעת לעת, או שאולי יש להן לידים לגבי משרות בתשלום בארגונים אחרים שמחפשים מישהו עם המיומנויות שלך.

אם עד עכשיו כל זה נשמע לך טוב, אנחנו מציעים לך לקרוא קצת על אחת העמותות שאנחנו עובדים איתה שנקראת מייקי והכלבים, עמותה העוסקת באיתור נעדרים והצלת חיים, התנדבות שם תתן לך ערך משמעותי ותחושת שליחות.

בנה רשת של אנשי קשר מקצועיים

עבודה בהתנדבות יכולה להיות דרך מצוינת ליצירת קשרים ואינטראקציה עם אנשי מקצוע בתחום שמעניין אותך. אתה יכול להשתמש ברשת זו כדי לקבל הפניות לעבודה, לברר על משרות פוטנציאליות חדשות, כתיבת מכתבי המלצה (חשוב במיוחד לסטודנטים לוטרינריים), ולהכיר לך קבוצה הולכת ומתרחבת של בעלי מקצוע בבעלי חיים.

להכיר חברים חדשים

עבודה עם בעלי חיים
עבודה עם בעלי חיים

התנדבות בתעשייה הקשורה לבעלי חיים פירושה שיש לך הזדמנות להתיידד עם הזן האנושי והחי. תהיה לך הזדמנות לעבוד לצד אוהבי בעלי חיים אחרים שחולקים תחומי עניין דומים ומאוחדים איתך במרדף אחר מטרה משותפת. אתה תפגוש אנשים מחוץ למעגל הרגיל שלך שאולי לא הייתה לך הזדמנות ליצור איתם אינטראקציה אחרת. ישנן הטבות סוציאליות רבות הקשורות לעבודה התנדבותית.

עבודה עם חיות עוזרת לחזק את הקהילה

ארגוני מתנדבים מחברים בין אנשים ובונים מערכות יחסים חיוביות בתוך הקהילה. קבוצות אלו טובות לחברה ומעלות את המודעות למטרות חשובות.

שפר את קורות החיים שלך

הניסיון והכישורים הנוספים שאתה צובר כמתנדב בהחלט יכולים להיכלל בקורות החיים שלך, ולמעשה, הם יכולים להיות יתרון גדול. מצער שאנשים רבים מאמינים שניתן לכלול בקורות החיים רק עמדות משלמות – זה ממש לא המקרה בכלל. ודא שאתה כולל את כל התפקידים בקורות החיים שלך, גם אלה ללא שכר אם הם רלוונטיים בכל דרך לקריירה שאתה מחפש. אולי אינך זוכה בפיצוי כספי עבור עבודתך בהתנדבות, אך אתה צובר מיומנויות וניסיון שכדאי להדגיש.

תהנה בזמן שאתה עושה משהו טוב

ההתנדבות מאפשרת לך לעשות שינוי תוך כדי שאתה מקיף את עצמך עם אחרים שמתלהבים מהעניין. יש לך הזדמנות לעשות משהו שמעניין אותך ושנראה לך מספק. התנדבות באמת צריכה להיות מהנה מאוד. אם זה לא כיף, עדיין לא מצאת את ההזדמנות המתאימה להתנדבות.

אל תשמרו בבטן... שתפו עם העולם:
ניוווט מהיר בכתבה
עידן יעקב
עידן יעקב

עידן יעקב, בן 31, יזם דיגיטלי חברתי
והחזון שלי הוא לשנות את מציאות האוכלוסיה המוחלשות במדינת ישראלית ולייצר שינוי חברתי דרך עולמות הדיגיטל.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.