התנדבות עם נוער בסיכון

התנדבות עם נוער בסיכון

בא לכם לעשות קצת טוב למען האחרים? לרשותכם עומדות המון אופציות להתנדבות שנותנת הרבה בתמורה. התנדבות עם נוער בסיכון היא אחת מהאפשרויות הטובות בשבילכם. מדובר על דרך שבאמצעותה תוכלו לתת לאחרים, אך בו בזמן לקבל המון בתמורה. מה זה בדיוק אומר להתנדב עם נוער בסיכון? יכול להיות שזוהי הפעם הראשונה שיוצא לכם לשמוע על המונח הזה. מדובר על צורת התנדבות שיכולה להיות נהדרת לכם בהרבה אופנים וגם להביא איתה יתרונות רבים. הרמנו את הכפפה כדי להסביר מה יהיה אפשר להשיג בהתנדבות עם נערים בסיכון. תזכרו כי בחלק גדול מהמקרים רק אתם תהיו שם בשביל אותם נערים ונערות.

מה זה נוער בסיכון?

לפני שנדבר על התנדבות עם נוער בסיכון יהיה עליכם להבין מה זה נוער בסיכון. נערים ונערות בסיכון הם כאלה שנמצאים במצב שבו אין אף אחד שנמצא מאחוריהם. בעוד מרבית הנערים נמצאים בחיק המשפחה, אותם נערים נדחקו החוצה ממשפחתם מסיבות רבות. הנערים והנערות האלה נמצאים בסיכון כי אין אף אחד שמתווה להם את הדרך. מאוד קל מבחינתם להגיע למצב שבו הם מתרסקים ועושים מעשים שהם עלולים להתחרט עליהם. לפיכך הם מוגדרים בהגדרה הזאת שיכולה להישמע כמו הגדרה קצת מרחיקת לכת. אך במציאות כל אחד מהנערים וכל אחת מהנערות שם עלול להיות בסכנה אמיתית. התנדבות עם אותם נערים בסיכון יכולה לחלץ אותם מהמצב אליו הם נקלעו.

מהם היתרונות של התנדבות עם נוער בסיכון?

היתרונות של התנדבות עם נוער בסיכון יהיו דומים ליתרונות של התנדבות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. מדובר על אנשים צעירים שלא עשו יותר מדי בחיים שלהם, אך המציאות מקשה עליהם. אתם יכולים להיות מודל לחיקוי עבורם, אלה שמתווים להם את הדרך הנכונה לצעוד בה. טוב שאתם תהיו מאחוריהם על מנת לתת להם את הרוח הגבית. אחרי שתראו אותם מתקדמים בחיים תוכלו לדעת כי היה לכם חלק בדבר הזה. אין תחושת סיפוק יותר גדולה מאשר לראות נערים ונערות שהיו מוגדרים בסיכון מצליחים בחייהם. היתרון בא לידיי ביטוי בכך שתוכלו לקבל מהם לא פחות מאשר מה שאתם נותנים להם. מדובר על נערים ונערות שרק מחפשים שיהיה מישהו שיתמוך בהם.

בנוסף עוד יתרון של התנדבות עם נערים בסיכון הוא שתוכלו להתנדב באופן שמתאים לכם. בדומה לאפשרות של התנדבות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, תהיו אלה שמחזיקים במושכות. יש כאלה שמוכנים לארח את אותם נערים ונערות בסיכון אצלם בבית כדי לתת להם אווירה נעימה. אחרים יכולים לפנות כמה ערבים כל שבוע על מנת לצאת איתם לכל מיני מקומות שונים. יש כאלה שמוכנים לקנת להם בגדים או ארוחה חמה לשיפור ההרגשה. כל אחד יתרום בצורה שבאמצעותה הוא מרגיש כי הוא עושה את מה שהוא יכול. אף אחד לא צריך לעשות מהלכים שהוא יתחרט עליהם לאחר מכן במחשבה לאחור.

בואו להתנדב עם נוער בסיכון!

שאלתם את עצמכם איך אתם יכולים לתרום לאחרים? התנדבות עם נוער בסיכון זה הצעד הראשון שיהיה עליכם לעשות. תוכלו למצוא המון דרכים יצירתיות לעזור לנערים ונערות שאין להם אף אחד בעולם. בואו להיות אלה שמדליקים את האור בחייהם, דבר שיהפוך אתכם להיות מאושרים בעצמכם. אין דבר יותר משמח מאשר לעזור למישהו או למישהי שגם יוקירו לכם תודה בסופה של הדרך. היכנסו לאתר על מנת להירשם להתנדבות שתהיה מתאימה לכם נכון לנקודת הזמן הנוכחית.  

אל תשמרו בבטן... שתפו עם העולם:
ניוווט מהיר בכתבה
עידן יעקב
עידן יעקב

עידן יעקב, בן 31, יזם דיגיטלי חברתי
והחזון שלי הוא לשנות את מציאות האוכלוסיה המוחלשות במדינת ישראלית ולייצר שינוי חברתי דרך עולמות הדיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.