סיוע לניצולי שואה עם עמותת לחיות בכבוד

סיוע לניצולי שואה עם עמותת לחיות בכבוד

שורדי שואה רבים מוצאים את עצמם מתקשים לגמור את החודש ולכלכל את עצמם בכבוד. במציאות הבלתי נסבלת הזאת קמה עמותה שכל חזונה הינו לאפשר לאותם שורדי שואה לחיות בכבוד. אף אחד לא מדבר על כך שהם יהיו עשירים, אך לכל הפחות לחיות את חייהם בצורה מכובדת. נזכיר כי בכל שנה נפטרים אלפי ניצולי שואה, מה שנותן לנו להתמודד עם דור שהולך ונעלם. לפחות את הזמן המועט שנותר לאותם ניצולים לחיות צריך לתת להם את המקסימום. עמותת לחיות בכבוד מספקת לשורדי השואה ולקשישים אחרים שנמצאים במצוקה את צרכיהם הבסיסיים. מתוך אמונה כלי לכל אחד מגיעה האפשרות לחיות בכבוד, בטח כאשר הוא אינו מסוגל לעזור לעצמו. 

1500 ארוחות מחולקות בכל יום

סיפורי ההצלחה של עמותת לחיות בכבוד מדברים בעד עצמם. מידיי יום מחלקת העמותה לא פחות מ-1500 ארוחות לשורדי שואה ולקשישים אחרים. תרומה לניצולי שואה לא צריכה להיות בכסף, אין תרומה יותר טובה מאשר ארוחה חמה. זוהי הדרך הכי טובה לאפשר לאותם קשישים לדעת כי הם לא יצטרכו לפתוח את המקרר, ולראות אותו ריק. אותם קשישים וניצולים שעברו תקופות קשות, לא יכולים לראות את המקרר ריק. בכל פעם שהם רואים את המקרר ריק, המחשבה זורקת אותם לתקופה שאותה הם רוצים לשכוח. זוהי הסיבה שבגללה החשיבות כאן גבוהה יותר ממה שאתם מדמיינים לעצמכם.

שקיפות מלאה לכל אורך הדרך

העמותה חרטה על דגלה לעבוד בשקיפות מלאה מול כל האנשים שמחליטים לתרום. כל זה קורה כדי שתוכלו לדעת בדיוק לאן הכסף שאתם תורמים הולך. כל סכום כסף שתתרמו הולך ישירות לארוחות חמות שאותן אנו מחלקים לשורדי שואה. ברגע שאתם יודעים לאן הכסף שלכם הולך, לא אמורות להיות לכם חששות או פחדים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לקבוע את הסכום שאותו תרצו לתרום. לאחר מכן תהיה לכם האפשרות לבחור את הדרך שבאמצעותה תרצו לתרום את הכסף. כי חשוב שלא תשאירו את אותם ניצולים רעבים, דבר שלא יכול לעלות על הדעת. 

1000 מתנדבים שנותנים את הנשמה

על מנת שנוכל לתת כמעט 400 אלף ארוחות חמות בכל שנה אנו נעזרים ב-1000 המתנדבים שלנו. כל אחד מהמתנדבים של העמותה מבין עד כמה הפעילות שלו חשובה וקריטית לאותם אנשים. חלקם אפילו יוצרים קשרים חברתיים עם אותם שורדי שואה שמודים להם על פועלם. כל אחד יכול לתת מהזמן הפנוי שלו כדי לחלק ארוחות חמות לאותם שורדי שואה וקשישים מתחת לקו העוני. גם אם אינכם יכולים לתרום כסף, תוכלו לתרום מהזמן הפנוי שיש לכם לאורך היום. בואו להיות מתנדבים בעמותת לחיות בכבוד, ותעשו משהו לא פחות ממדהים גם מבחינת התרומה אליכם.

תרומה במגוון רחב של דרכים

באיזה אופן נוח לכם לתרום עבור שורדי שואה וקשישים אחרים מתחת לקו העוני? עמותת לחיות בכבוד מעמידה לרשות תורמיה מגוון רחב של דרכים לתרומה ישירה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את הדרך שתתאים לכם באותו הרגע. יש כאלה שיעדיפו לבצע תרומה לניצולי שואה דרך האתר, אחרים ירצו לעשות זאת בביט או אפילו בהעברה בנקאית. השאירו את כל הדאגות מאחור, ובואו לתרום בדרך שתתאים לכם כמו כפפה ליד. ברגע שתתרמו לניצולי שואה ולקשישים מתחת לקו העוני תוכלו לדעת כי אתם את שלכם עשיתם. בסוף נמצא את עצמנו מגדילים את כמות הארוחות ואת כמות ניצולי השואה והקשישים שהעמותה מסייעת להם באופן קבוע.

אל תשמרו בבטן... שתפו עם העולם:
ניוווט מהיר בכתבה
עידן יעקב
עידן יעקב

עידן יעקב, בן 31, יזם דיגיטלי חברתי
והחזון שלי הוא לשנות את מציאות האוכלוסיה המוחלשות במדינת ישראלית ולייצר שינוי חברתי דרך עולמות הדיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew
לוגו פורטל העמותות של ישראל

מעוניינים להתנדב איתנו ולעשות קצת טוב?

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.